Asistenční kancelář na Filipínách
Srpen 29, 2024
Od 01.09.2024 otevíráme Asistenční kancelář v Manile ve spolupráci s Hospodářskou komorou České Republiky!
Otevření Asisteční kanceláře v Manile je pro nás dalším milníkem, na který jsme opravdu hrdí. Velmi si vážíme toho, že si Hospodářská komora ČR vybrala právě naši agenturu, aby jí byla oporou a pomocí v náboru filipínských pracovníků.
Nábor z Filipín je pro Českou republiku hlavním a nevyčerpatelným zdrojem. Jsme proto rádi, že můžeme firmám na českém trhu poskytnou oporu při zaměstnávání zahraničních pracovníků. Navíc díky otevření asistenční kanceláře je teď výběr a testování pracovníků ještě jednodušší a rychlejší než byl předtím.
Naše asistenční kancelář pro vás zajistí následující služby:
- kompletní servis s nahlášením volného pracovního místa na Úřadu práce ČR (ÚP),
- výběr uchazečů (dle požadavků Klienta) v zahraničí,
- přípravu žádostí a zpracování dokumentů pro ÚP,
- překlady, přípravu pracovních smluv, potvrzení o zajištění ubytování,
- cestovní pojištění uchazečům (před vstupem na území),
- příprava žádosti o vydání krátkodobého víza, případně žádosti k vydání dalších pobytových oprávnění,
- asistence při podání žádosti apod.
- poradenství v oblasti legálního pobytu cizích státních příslušníků,
- poradenství v oblasti zaměstnávání cizinců,
- asistenci při přihlášení na ÚP, zdravotní pojištění, sociální pojištění
- asistenci při příjezdu,
- asistenci při ohlášení místa pobytu na cizinecké policii,
- další služby související se získáváním pobytového oprávnění na území ČR,
- poradenství a školení po příjezdu cizince,
- asistenci po nástupu do práce,
- asistenci při vstupní lékařské prohlídce,
- dopravu uchazeče na místo ubytování, atd.
Zajímá vás, jak přesně bude kancelář fungovat a co bude poskytovat? Neváhejte a přidejte se k podnikatelské misi na Filipíny s námi a předsedkyní poslanecké sněmovny Markétou Pekarovou Adamovou na začátku října!