Asistenční kancelář na Filipínách
Od 01.09.2024 otevíráme ve spolupráci s Hospodářskou komorou České republiky asisteční kancelář v Manile. Díky tomu je teď výběr a testování pracovníků ještě jednodušší a rychlejší než předtím.
Asistenční kancelář zajišťuje následující služby:
- kompletní servis s nahlášením volného pracovního místa na Úřadu práce ČR (ÚP),
- výběr uchazečů (dle požadavků Klienta) v zahraničí,
- přípravu žádostí a zpracování dokumentů pro ÚP,
- překlady, přípravu pracovních smluv, potvrzení o zajištění ubytování,
- cestovní pojištění uchazečům (před vstupem na území),
- příprava žádosti o vydání krátkodobého víza, případně žádosti k vydání dalších pobytových oprávnění,
- asistence při podání žádosti apod.
Asisteční kancelář také nabízí další nadstandardní služby, jako:
- poradenství v oblasti legálního pobytu cizích státních příslušníků,
- poradenství v oblasti zaměstnávání cizinců,
- asistenci při přihlášení na ÚP, zdravotní pojištění, sociální pojištění
- asistenci při příjezdu,
- asistenci při ohlášení místa pobytu na cizinecké policii,
- další služby související se získáváním pobytového oprávnění na území ČR,
- poradenství a školení po příjezdu cizince,
- asistenci po nástupu do práce,
- asistenci při vstupní lékařské prohlídce,
- dopravu uchazeče na místo ubytování.