Reklamace hospodyně

V případě, že z nějakého důvodu Vám hospodyně nevyhovuje, řešíme reklamaci následovně:

1. Do 3 měsíců po příletu do ČR Vám nabídneme výměnu zcela zdarma, pokud je jiná volná hospodyně k dispozici. Pokud není, je třeba postoupit znovu celý proces najmutí z Filipín. Neplatíte naší firmě zprostředkovatelský poplatek, ale hradíte letenku a poplatek za dokumenty.

2. Od 3 měsíců po příletu do ČR je nová hospodyně zcela zpoplatněna jako při prvním najmutí hospodyně.

Je třeba si uvědomit, že hospodyně najímáme z velmi vzdálené země a způsob reklamace není možno porovnávat s místními zaměstnanci.

Naše firma věnuje nejvíce pozornosti samotnému výběru hospodyň. Na naší pobočce v Manile probíhají každý den osobní pohovory, každá uchazečka povinně absolvuje velmi náročnou úklidovou zkoušku, sami si ověřujeme reference z jiných rodin.

Před tím, než zvěřejníme profil dané uchazečky, máme již k dispozici detailní lékařské vyšetření a výpis z rejstříku trestů.

Reklamace ze strany našich klientů prakticky nezaznamenáváme.