Jak se naše koordinátorky postarají o Vaše zahraniční zaměstnance?

Potřebujete zahraniční zaměstnance, ale obáváte se náročné koordinace?

S námi se bát nemusíte!

Naše skvělé koordinátorky Míša a Lucka mají na starosti zajistit vše potřebné nejen před příjezdem, ale i po příletu Vašich nových zahraničních pracovníků.

Práce koordinátora je velmi různorodá – od nákupu letenek, až po tlumočení školení ve firmě.

Již před příletem jsou organizovány online webináře, kde si noví pracovníci osvěží důležité informace o platových podmínkách, zdravotním i sociálním pojištění, možnostech dovolené ale zároveň obdrží také seznam základních českých frází, aby byli již dopředu připraveni na svůj příjezd do Česka.

Po příletu pracovníky vyzvedneme na letišti, zařídíme testování dle aktuálních COVID opatření a odvezeme je do ubytovacího zařízení, kde mohou splnit povinnou karanténu. I po tuto dobu pro ně zaopatříme potřebnou péči – nákup potravin. Po ukončení karantény pak naše koordinátorka pomůže zařídit přihlášení na imigračním oddělení, bankovní účty, telefonní spojení, ale například i jízdenky na MHD. Je také přítomna i při samotném nástupu zaměstnanců do firmy, kdy musí zaměstnanci absolvovat zdravotní prohlídku či úvodní školení.

Samotný proces koordinace ve firmě samozřejmě obsahuje též přípravu pracovních smluv pro nové zaměstnance, fasování firemních oděvů či všeobecné tlumočení při příchodu do firmy, aby nedošlo k případnému nedorozumění.

Práce koordinátorů však ani poté nekončí, i v průběhu pobytu zahraničních zaměstnanců jsou k dispozici, je-li třeba doprovodit někoho k lékaři či pomoci zařídit jinou agendu – včetně domluvy pohovorů v případě, že se Filipínci po dvou letech rozhodnou pro změnu zaměstnavatele.

V GRAPECARE klademe velký důraz na osobní přístup, a proto je komunikace mezi naší koordinátorkou a klientskou firmou stěžejní!

Mám zájem o zajištění zahraničních pracovníků

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme.